sunnuntai 2. marraskuuta 2014

Rallikuskiksi pääsystä toiveita elätän...

... turha on äitien sankarityttöjä neuvoa ;)

Morjes kaikille!

Tulin siis kertomaan teille, mitä jännää koti-Suomessa tapahtuu sillä välin, kun minä elän mun aussielämää. Iskä siis osti minulle '88-vuosimallia olevan Volkswagen Caravellen. Se on vähän vielä vaiheessa, ja iskä kunnostaa sitä parhaillaan. Mulla tulee siis olemaan 7-8-paikkainen minibussi kun palaan kotiin. Mä ostan siihen isot musalaitteet ja laitan diskopallot kattoon. Jos kerran aloitetaan tuollainen projekti, niin pitäähän sitä sitten tuunata tyylillä ;) Tämä käytännössä tarkoittaa railakkaita roadtrippejä parhaitten kamuleitten kanssa ;)

I dream of becoming a rally driver, heroic girls don't need mothers' useless advice... ;)


Ciaooo everyone!

So, today I'll tell you about really fancy and exciting things that are going on in Finland (meanwhile I'm experiencing Aussie life ;) Dad bought me a (party)van, Volkswagen Caravelle '88. He's repairing it and I'll buy really nice and big sub-woofers and put disco balls on the ceiling and then I'll drive around with my mates :D Ahaha it will be so mental. It'll be 7-8 seated van so I can fit all my friends in there. I'm so excited about it! By the way, that quote above this is a free translation, and it is is from this song below here! :)



Iskä on ollut sen auton kimpussa koko ajan (tai ainakin näin mulle kerrotaan...) ja hänkin tuntuu olevan tosi innoissaan siitä. Tokihan se on hienoa, kun on tuollainen projekti tehtävänä. Minusta tuntuu, että mä taidan joutua kuskiksi muutaman kerran, kunhan sen kortin ensin saan :)
Laitan kuvia kunhan itse palaan Suomeen (JO ENSI KUUSSA :O), niin saan ottaa itse kunnon kuvat :D Onhan isä joitain kuvia lähettänyt, mutta haluan ottaa itse kunnolliset kuvat mun blogiin :) Tällaista siis tällä kertaa, vähän randomia selittelyä, mutta saattepahan esimakua, millainen auto mulla tulee olemaan ajussa sitten ensi vuodesta lähtien :D Saattaahan sillä muutamat baarireissut heittää kuskin ja kavereitten kanssa ;)

Dad seems to be fixing the car all the time (or at least that is what they tell me...) and he also seems to be really excited about it. Well, I can't blame him, men need toys and hobbies :) I feel that I might be driving him and mum around when I get my driving license first :)




I'm gonna put here some photos of it when I go home (NEXT MONTH :O). Dad has sent some photos but I prefer to take photos myself to my blog :) So today I just wrote really random stuff, but at least you got an idea what kinda car I'm driving next year... :D I reckon I'll go to bar few times by that with a driver and my friends hahaha ;)

~ Viivi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mitä mielessä? Jätä kommentti! :)