lauantai 26. heinäkuuta 2014

Where's my party?

HUOM: Jos et halua lukea mun railakkaista bailuilloista tai olet tiukkapipoinen, niin ei kannata lukea tämän enempää. Tai jos olet mun äiti tai isä (:D) niin on tämän lukeminen omalla vastuullasi.

NOTE: If you don't want to read about my crazy party evenings, you should skip this then ;) This is NOT for narrow-minded people ;) And if you are my mum or dad, it's on your responsibility if you wanna read this or not, so you can't blame me! 8D

Täytyy sanoa, että toisinaan ikävöin mun hulluja juhlia kavereitten kanssa. Ne hullut viikonloput kun löydettiin itsemme vieraista paikoista uusien ihmisten kanssa, kun meillä ei ollut pienintäkään hajua mitä oli meneillään. Useimmiten meillä oli huisin hauskaa, mutta ei se aina mennyt niin kuin suunniteltiin. Kuten tiedätte, kerran mun päälle käytiin ja sen seurauksena mun etuhammas lohkesi. Oikeudenkäyntihän siitä seurasi, ja me tietenkin voitettiin se sitten. Aina ei mene kuin elokuvissa, ja noista pitää ottaa oppia. Vältän tuollaisia tilanteita aina tuosta lähtien.

I gotta say - I seriously miss partying with my friends. All the crazy weekends when we found ourselves in weird places with people we didn't even know. We partied so hard and had such a great time. Of course, and obviously, it wasn't so great every time, and once I got hit by a girl who was four years older than I was. She broke my tooth and afterwards we went through court. I won that, and gotta say that in future I will avoid that kinda situations. You can believe that my parents weren't really happy! And I don't like fighting and that kinda people shouldn't drink at all if it doesn't suit them.


Ikävöin niitä hulluja ideoita mitä me kavereiden kanssa saatiin - ja useimmiten jopa toteutettiin. Joskus jouduttiin ongelmiin ja toisinaan selviydyttiin kunnialla. Saatettiin helposti lähteä pitkälle roadtripille ja palata kotiin aamun pimeinä tunteina. Kuskihan meillä toki aina oli, ei sen puoleen.

 
I miss all those ridiculuos ideas which we actually fulfilled and sometimes we got into troubles - sometimes we did it like bosses, so no one found out. Some nights we drove with our driver quite a long way and were back home early in the morning before anyone noticed - and again, like a boss.



Mun vanhemmat on aina olleet tosi suvaitsevaisia ja aina kun en toheltanut ja osasin käyttäytyä ja pitää itsestäni huolen, sain useimmiten mennä ja tulla niin kuin halusin. Ja he tiesivät aina kenen kanssa olin, tosin se, että missä, saattoi vähän vaihdella. Ja tuo johtuu tosiaan siitä, että me saatettiin ajella kuskin kanssa ympäri maakuntaa. Ja meidän kaveriporukka on sellainen, että me huolehditaan myös toisistamme. Sellaiset kaverit on korvaamattomia.

My parents have always been quite relaxed and they let me go and come usually how I wanted. It's because they knew who I was with, and usually where I was, but sometimes we were driving around with our driver. In my friend group everyone takes care of each other, so it never was a problem. It's important to have that kind of friends.


Jotain erilaista vaihteeksi. Toivon mukaan siellä Suomessa on ollut lämmintä (näin olen vähän kuullut!) ja mukava kesä. Kohta on jo elokuu, ja mulla on enää 4 kk ja vähän päälle kolme viikkoa jäljellä. Niin nopeasti se aika vaan kuluu, ja kotiinpalattuani mulla on "uusi" auto odottamassa, nimittäin ikivanha VW Caravelle. Siihen mahtuu 8 ihmistä, joten mä aion koota mun partyihmiset ja ajella ympäriinsä ja verestää vanhoja muistoja. Kuitenkin nyt mä nautin Australiasta ja siitä mitä se mulle tarjoaa! :) xx

Something different this time. It's almost August, and I have 4 months and a bit over 3 weeks to go here in Australia. When I go back home, I will have my "new" VW Caravelle partyvan, it's for 8 people ;) So I'm gonna take all my friends and drive around and we'll recall all the memories from these past years. But now I'll enjoy Australia as long as I can! :) xx


~ Viivi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mitä mielessä? Jätä kommentti! :)