keskiviikko 6. helmikuuta 2013

Helppo elämä, rikas isä ja koira

Morjesta kaikille! :-)

Huh, mitäs sanotte siihen kun mulla alko tänään viikonloppu? Lukiolla on huomenna palautuspäivä, ja kun ei oltu viime jaksossa lukiolla niin kaksareitten ei tarvitse mennä huomenna kouluun, ja perjantaina on taksvärkki joten pidennetty viikonloppu on tosiaan toivottu!

Tänään kävin koulun jälkeen kirjastosta lainaaamassa pari leffaa jotka aion viikonlopun aikana katsoa. Mukana oli muun muassa yksi American Pie -leffa, ja kun en ole kauhuelokuvien ystävä niin valitsin siksi jotain vähän kevyempää. Läksyjäkään ei tainnut tulla paljoa joten otan tosi iisisti koko viikonlopun, tämä on sitä helppoa elämää. Tosin olen puolivitsillä kavereille puhunut että pitäisi hankkia elämä. :-D Mun päivät menee siihen että herään 5.30, lähden linja-autolle 6.20, koulu alkaa 8.10 ja kestää yleensä 14.20 asti. Sitten istun taas linja-autossa tunnin, ja jos en ehdi aikaisempaan linja-autoon, niin kotona olen yleensä puoli kuuden aikaan illalla. Sanonpahan vaan, että aika tylsää kun elämä menee siihen että menee kouluun ja tulee kotiin nukkumaan. Jos jollakulla olis lahjottaa mulle vinkkejä miten saan päivään mahtumaan muutaki kuin koulunkäyntiä, niin otan niitä mielelläni vastaan :-)

Mulla ei oo tällä kertaa kamalan paljoa kerrottavaa, sillä aika on mennyt sinne kouluun :-D Tai no itseasiassa, värjäsinhän minä hiukset sunnuntaina! Punaruskeat tuli, kyllästyin niihin maantienharmaisiin, kun ne ei oikein natsannu muun tyylin kanssa. Ainakin nyt olen tosi tyytyväinen näihin, mutta saa nähdä miten pitkään sitä kestää. Vaihtelu virkistää :-) Kuvia tiedossa viikonlopun aikana.

Mutta näihin tunnelmiin, loppuun muutama tämän hetken lempparibiisiä. Kyllä se perjantai sieltä tulee, ei hätiä mitiä! ;-)

Teflon Brothers feat. Stig & Meiju Suvas - Seksikkäin jäbä

Ellie Goulding - Figure 8

Calvin Harris - Drinking From The Bottle

Brädi feat. Illi - Happee

Jimi Constantine - Dirty Cinderella

Taylor Swift - I Knew You Were Trouble

~ Viivi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mitä mielessä? Jätä kommentti! :)