torstai 14. helmikuuta 2013

Lukioelämää

Moro pitkästä aikaa! :-)

On tainnut viikko jo mennä kun olen viimeksi ehtinyt päivittelemään. Viime perjantaina kävin Maaritin kanssa salilla ja illasta pyörittiin kaupungilla. Ostin kolme uutta paitaa Seppälästä. Niistä saatte kuvia sitten seuraavaan postaukseen :-) Olin lauantaihin kummin luona yötä ja tulin sitten kotiin. Viikonloppu menikin sitten ihan iisisti ottaen, en siis tehnyt mitään erikoista. Tämäkin kouluviikko on mennyt tosi nopeasti, päivät kuluu ja koulupäivistä tulee rutiinia. Toisaalta ihan hyvä vain että joskus päivät menee niin ettei tule mitään kummempia yllätyksiä..

..Paitsi tänään! Abit vietti penkkareita tänään, ja heti aamulla ensimmäisellä tunnilla abit tulivat ilahduttamaan tylsää enkuntuntia :-D Saatiin karkkia, mutta siitä hyvästä meidän naamoihin piirrettiin huulipunalla. Huomasi kyllä että abit oli ilosia kun lukio alkaa olla ohi. Hih, nyt en malta oottaa omia penkkareita, sen verran hauskaa niillä näky olevan! ;-)

Abit + huulipuna = Sotkua! :-D
Yllä olevassa kuvassa myös uusi hiusväri näkyy hyvin! Mitä mieltä olette, sopiiko? Ai niin, oon myös aatellu että oiskohan tuon huulikorun aika lähteä, tuntuu että olen kasvanut ehkä vähän yli siitä. No, sen näkee ehkä vähän myöhemmin, pittää vähä miettiä vielä. Ei oikein nimittäin innosta alkaa rei'ittää sitä uudelleen jos sitten alankin haikailemaan sen perään :-D

Huomenna lukiolla onki sitten vanhojentanssit, en harmi vaan ehdi kattomaan niitä kovin pitkään ku mulla on hammaslääkäri (apua, en halua :-D). Nyt oon viihtyny lukiolla ihan hyvin, alkukankeuksien jälkeen sitä kummasti virkistyy ja opiskelu helpottuu. Kyllä se kevät tästä menee, ja kun asennoituu hyvin niin sitten se on itselleenkin helpompaa. Ei auta valittaa kun olen itse tämän opiskelun valinnut, ja kyllä lopuksi tämä palkitaan. :-)

Tällä kertaa minulla ei ole muuta kerrottavaa, paitsi että viikonlopun jälkeen päivittelen sitten kuulumisia, nimittäin näillä näkymin menemme parin kaverin kanssa kattomaan Staminaa Kuopioon! En ole ikinä kyseistä bändiä kuunnellut, mutta lähinnä lähden seuraksi, ja eihän sitä tiedä miten sitä innostuisi uusista biiseistä :-)

Näihin tunnelmiin, tosi mukavaa alkavaa viikonloppua kaikille! Ottakaa iisisti, ei meillä ole kiire mihinkään tässä valmiissa maailmassa :-) Ja oikein mukavaa ystävänpäivää kaikille, pitäkää ystävistä kiinni!<3

~ Viivi

Ps. I love this!

Ronya - Hyperventilating

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mitä mielessä? Jätä kommentti! :)