keskiviikko 4. joulukuuta 2013

Oot mulle oman elämäni Jigsaw

Heippa! :-)

Rakkaat lukijat, tämä blogi on ollut kohta minulla jo vuoden! Nyt onkin aika jo alkaa painottaa tätä enemmän vaihtarijuttuja varten, sillä lähtö lähenee päivä päivältä, ja voitte vaan kuvitella miten aika lentää. Blogin vuosipäivänä tulee sitten koottuja paloja menneeltä vuodelta.

Sotke mun hiukset, sulata mieli
Suttaa mun naama, sun tekee mieli
Sotke mut
 
Muistatteko kun joskus toooosiii paljon aikaisemmin sanoin että minulla ei ole mitään postattavaa koska en tee koskaan mitään? Uskokaapa huviksenne, tilanne on nyt nurinniskoin, sillä postaustauko johtuu siitä että minulla ei ole aikaa kirjoittaa! Teen koko ajan jotain - amiskajakso alkoi viime perjantaina ja muutenkin vapaa-ajalla minulla on paljon tekemistä. Ollaan oltu kavereiden kanssa paljon yhdessä, kahviteltu ja puhuttu paljon syvällisiäkin juttuja. Lähtöön ei ole enää kuin 61 päivää, ja nyt on koko elämä ihan auki. Toisina hetkinä en malttaisi odottaa lähtöä, mutta toisinaan se tuntuu liian isolta hypyltä ottaa ja jättää kaikki tänne. En oikein tiedä mitä pitäisi ajatella, oon koko ajan kireä kuin viulunkieli, kaikki ärsyttää, väsyttää, masentaa, ahdistaa... Sitten oon taas onnellisin ihminen koko maan päällä. Ystävät tukevat, ja tietyt hetket haluaisin vaan pysäyttää ja jäädä siihen. Nytkin haluaisin vaan olla tässä sohvalla hiljaa ja toivoa että tämä ilta ei loppuisi koskaan.
 
Kiusataan toisiamme, ei pistetä vastaan
Kuka nyt kieltäisi leikkimästä lempilastaan?
Sun kaa oon enemmän elossa kun koskaan
Oot mulle mun oman elämäni Jigsaw

Viikot siis kuluvat, ja nyt päätin, että kun minulla ei ole aikaa postailla niitä näitä niin antaa tämän blogin jäädä nyt ihan virallisesti sitten vaihtariblogiksi. Jos jotain erikoista tapahtuu, niin sitten voin rustailla jotain kaunissanaista tänne. Australia on kaukana, mutta koko ajan lähempänä. Tartten voimahaleja, lähettäkää niitä tänne, kiitos.
 
Eikä kannata pelata, jos ei noudata lakeja
Mutta kun löysin sut, mä löysin mut

Muuten minulla menee tosi hyvin. Oon löytänyt uusia voimanlähteitä, ja pienet asiat saavat minut jaksamaan paremmin. Kannattaa kehua kaveria tai pyytää joskus käymään kahvilla - ihmisen päivä on pienillä asioilla pelastettu. Ystävällisyys kunniaan! :-)

Heidi & Katariina <3 Siinä pari mun parhaista ystävistä! Ja oltiin siis Heidin synttäreillä ;-D
Oo kiltti, mene, mene, mene
Äläkä ikinä, ikinä palaa
Joo, mene, mene, mene
Ja tule heti takas, rakas
 
 
~ Viivi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mitä mielessä? Jätä kommentti! :)