torstai 25. syyskuuta 2014

Mikä tää on tää mesta ees, ja miks mä seison tän mestan ees?

Heissuliveiii! :)

Nämä lomat koulusta on tulleet kyllä niin oikeaan paikkaan, ettei kyllä paremmin olisi voinut osua. Pitkän jakson jälkeen on ollut tosi vapauttavaa vaan löhötä eikä tehdä mitään sen kummempia. Kirjoittelen tätä postausta Spektin siivittämänä, ja täytyy todeta, että tämä Diktaattorimies -niminen albumi on tosi mainio. Spektin riimittely on tosi ainutlaatuista, ja monet kerrat olen nauranut niille. No mutta siis, tämä nyt on taas tällaista tyhjänpäiväistä selostusta, kun ei ole mitään muutakaan kerrottavaa :D Taidan tehdä tästä taas yhden musiikkiaiheisen postauksen, linkitän biisejä ja sanoituksia niistä sitten. Ei tässä nyt ole varmaan mitään järkeä, mutta lukee ja kuuntelee kuka haluaa :D

G'dayyy mates! :)

I gotta say that these holidays came just in the right time. Term 3 was so busy and quite a long too that it feels so amazing just chill out and do nothing much. I'm listening to Spekti, a Finnish rap artist, and writing this post. Spekti is pretty amazing rapper - his lyrics are so unique and many times I've been laughing to them. His album, Diktaattorimies, is so good that I could listen to that all day everyday. Oh well I'm explaining again things that are not significant with this post anyway :D I just link some of my favourite songs and good lyrics from them. Well, damn it, this post has no sense at all but yeah, try to cope with it now :D


Hulluuteen meen
Kenen kans mä täällä oon ja mitä tääl teen?
Tai mikä tää on tää mesta ees, ja miks mä seison tän mestan ees?


Kaikki palikat kumoon - niinku Dominos
Kiesi on niin iso et sä puhut siitä monikos
...
Tiedätsä miltä tuntuu kontti avaa, ja selittää vaimolle, et tän takii syödään kuulkaas tonnikalaa?
...
Näil bassoil pystyis varmaan vuorii siirtää, amerikankotka liitää


Jengi puristelee persettä ja palleja baarissa
Ne käy suoraan kii, varottamatta, ilman kohteliaisuuksii
Anna mä hion mun statusta rauhassa, sun on parempi pysyä kaukana
...
Sanoin etten oo juustoraastin, ja sun hanuri ei oo edamii
Älä fiilaa ja höylää, mut se seuras ja tuli piinaa pöytään
Mä sanoin "ei on ei", mut se puhu ruotsii, ja mä sanoin "nej menar nej"
Sit se kysy et oonks mä gay? Sanoin et mieluummin sitä, kun sun kaa, hej på dig


Mä en tunne ketään, mut mut tuntee kaikki
...
Eikä vakituista duunia - JÄNNÄ - sain silti YO-kirjotuksista ämmän
...
Ja nalkutukseen vastaan "OK", koska baareissa on lihatiskit kuin HK


Sä vain teet minkä kerkeet
Otat vastaan kaikki ne haasteet
Joka suuntaan aina sä halkeet
Hyvä jos syömään kerkeet
Sä vain teet, sul on otteet ripeet
Sä teet, sul on kädet kipeet
Sä teet, sul on otteet ripeet
Sä lisäät liitteet ja vaihdat musteet


 Herään rannalta, on yö kirkkaampi päivää, valopisteet taivaalla liukuvat aamuun
Olen unohtanut mistä tähän kuljin, verhoudun unohduksen kaapuun
Vaan muistan ilmalaivueita taivaanrantaan lentäneitä
Ja ulkona kesäyö, satoi kasvoille kyyneleitä
Istun hämärässä, odotan vieläkin hetkeä joka ei lopu koskaan
Saapuisi hiljaisuus, kertoisi minulle kuinka kaikki lopulta katoaa
Näen valot taivaalla, ja juoksee selässä kylmiä väreitä

Kiitos ja anteeksi, että tämä on tällainen vähän tylsempi postaus tällä kertaa :D Mä olen vain onnellisesti lomalla, ja mitään kummoisempia ei siis tapahdu. Nautin vain tästä rauhallisesta ajasta, mikä ei kestä ikuisesti. Mukavaa viikonloppua kaikille, nauttikaa Suomen syksystä, se on kaunista vaikkakin kylmää välillä xx
Thanks and sorry that this post was so meaningless, it's just because I'm enjoying my holidays and chilling out and I have nothing to tell you. I'm relaxing as much as I can because I know it won't last forever when the schools start again. Anyway have a great weekend sweeties xx

~ Viivi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mitä mielessä? Jätä kommentti! :)