sunnuntai 12. toukokuuta 2013

Aivan tavallinen viikonloppu

Heissan lukijat! :-)

Eikös olekin ihan mahtavaa kun on näitä pidempiä vapaita? Olen ottanut ihan rennosti ja enkä ole oikein jaksanut stressatakaan mistään. Kolmen viikon päästä on jo kesäloma. Tiedän kyllä että nyt olisi viimeiset hetket tehdä jotain koulun eteen, ja sen takia teenkin tänään sen ruotsin lisätehtävän, mistä saa plussaa. Ensi viikolla on useammat sanakkaat, ja nyt tuon lisätehtävän myötä saan vähän sanoja päntättyä päähän. Kyllähän minä koulusta tykkään, turha sitä on alkaa kieltämään :-)

Menin torstai-iltana mummilaan yöksi Piitun kanssa. Meillä oli mukavaa mummin kanssa, kuten aina :-) Mummi oli tehnyt mokkapaloja, kiisseliä ja pullia. Sieltä ei ikinä tarvitse lähteä nälkäisenä. Perjantaina mummi sitten leipoi kalakukon, savolaisten lempiherkun. Tosin minä en ikinä ole oikein ollut kalakukon ystävä, mutta kuorta voi joskus syödä :-)
Ylhäällä kalakukko valmistusvaiheessa. Ensin laitetaan kalat, päälle lihaa ja sitten se kääritään ruistaikinaan. Alhaalla namikiisseliä ja tuoreita pullia... Mummin tekemät on parhaita!<3
Perjantai-iltana porukat sitten haki mut kotiin. Ne kävi hakemassa Lahdesta meille uuden mönkijän. Minua se ei oikein kiinnostanut, mutta ihan hyvä varmaan että iskä sai uuden lelun.. Ne on ne miehet niin vähään tyytyväisiä :-D


Lauantaina en tehnyt mitään erikoista, olin vain kotona. Ei sitä aina tarvitse tehdä kamalasti kaikkea. Tänään sitten aamulla vietiin äiskälle aamiainen sänkyyn äitienpäivän kunniaksi. Nukuin sen jälkeen vielä yhteentoista, ja sitten tultiin mummilaan. Tämän jälkeen menen kummin luo Kuopioon. Lupasin serkkupojalle että pelataan yhdessä Simsiä, ja siksi mulla on tää läppäri mukana :-D Ensi viikolla onkin vaikka minkälaista menoa, koulussa on paljon duunia, mutta hei, ei enää pitkään lomaan! ;-) Oikein mukavaa tulevaa viikkoa kaikille! :-)


 
 
~ Viivi


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mitä mielessä? Jätä kommentti! :)