perjantai 1. elokuuta 2014

Happy birthday Mum!

Tänään mulla on spesiaalisyy postata :)

Tänään on mun äidin syntymäpäivä, hän täyttää 48 vuotta. Tuntuu vähän surulliselta, kun en ole kotona juhlimassa kaikkien kanssa. Siellä on mun sukulaiset Ruotsista, ja serkut Kuopiosta ja mummi. Ja iskä tietty. Kaikki ovat siis koossa (paitsi minä :( ) No jaa, seuraavan kerran parempi tuuri ;) Toivon mukaan iskä hemmottelee äitiä synttäripäivän kunniaksi :3


Today I have a special reason to post :)

It's my mum's 48th birthday today. I feel a bit sad that I'm not there to celebrate with her, but I bet that she has a great time with dad and her relatives. So I wish her happy birthday and I hope that dad will spoil her, haha :D Next time better luck with me being there ;)

Me and mum last summer :) <3
Sä olet maailman paras äiti ja mä rakastan sua tosi paljon! <3 Ja muistatko tämän laulun tässä alapuolella? Me aina laulettiin tätä ;)

You're the best mum ever, I love you so much! <3 Remember this song below, we sang this all the time! ;)


Vähän aikaa nauttia, vähän aikaa laulaa laulu
Ihmettelen miten kaikki lipuu ohi
Tulee juhannus ja joulu uudestaan
Otan ensimmäisen junan jonnekin ja herään kyläpahasesta
Täytyy kirjoittaa äidille, täällä naiset on kuin noitii

Ne kysyy: "Ootsie tämän kylän poikii?"
Hei, hei mutsi, mä en oo syöny mun lääkkeitä
Hei, hei mutsi, mä en oo syöny mun lääkkeitä..
  
Elämä on kokoelma muistoja. Mä tulen muistamaan tän vuoden ikuisesti, ja mä toivon, että äiti myöskin muistaa tämän syntymäpäivän - vaikka minä en siellä olekaan. Hän tietää, että olen hengessä ja tunnelmassa mukana kuitenkin <3

Life is collection of memories. I'll remember this year forever and I hope that my mum will remember this birthday too - even I'm not there this time. She knows that I'll be there in my thoughts <3

~ Viivi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mitä mielessä? Jätä kommentti! :)