perjantai 15. elokuuta 2014

Piercings - Hot or not?

Tsauu! :)

Mä selasin taas aikani kuluksi vanhoja kuvia - yllätys yllätys - ja huomasin yhtäkkiä ikävöiväni mun entistä huulikorua. Olin kyllä mielestäni viisas, kun otin sen pois silloin, kun tuntui, että se ei sopinut minulle enää.. Nyt kuitenkin himottaisi ottaa joku uusi lävistys, tai ei siis just nyt kun en saa koulussa pitää mitään, mut sitten kotiinpalattuani.. Luultavasti lävistysten aikakausi on jo päättymäisillään, tai jopa päättynyt jo, mutta kun on edes yhden ottanut, niin niitä haluaa sitten keräillä koko ajan. Nyt on teidän vuoro puhua, ja kertoa minulle, että minun ei kannata ottaa yhtään uutta lävistystä (tai jos kannatatte, niin sanokaa sitten, mutta niin... :D)

Hey people! :)

I was looking my old photos again - surprise surprise - and I noticed that I was missing my lip piercing. I thought I was smart when I took it off 1,5 years ago when I thought it didn't suit me anymore... But what happens now is that I just would love to have something new, some new piercing etc but the thing is I SHOULD NOT DO THAT. They are so out of fashion now (or I think so) and it's funny because I still have five piercings. I don't even want to get rid of the rest of them. I want just the opposite - to get more. Now it's your turn to tell me that it's not wise and I shouldn't do it (or if you choose to support me, well then.... :D)


Yes or no? What do you think about piercings, are they an old thing already? :)

~ Viivi

2 kommenttia:

  1. Tiiätkö, on tämä reikänaamana olo ihan mukavaa!! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaha :D Vieläkö sulla on kaikki tallella, mitä silloin viime talvella? Suunnittelin, että menen, ja rei'itän korvanlehdet täyteen, pakko saada jotain uutta ;)

      Poista

Mitä mielessä? Jätä kommentti! :)