lauantai 9. maaliskuuta 2013

Kato ny muijjaa! ;-)

Heissan ja mukavaa lauantaita! :-)

Niin se loma kuluu mullakin, lauantai jo melkein käsitelty. Edelleen yksi essee kirjoittamatta ja matikan iso kotitehtävä tekemättä (osaako joku geometriaa? :-D). Kuitenkin takana viikko hyvin nukuttuja öitä ja laatuaikaa ystävien kanssa.

Alkuviikosta olin kotona iskän kanssa, ja piti olla apuna kun iskä oli aika isossa leikkauksessa niin olin auttelemassa kotiaskareissa ja muutenkin juoksupoikana. Siinä se maanantai, tiistai ja keskiviikko sitten menikin. Taisi olla keskiviikko kun sitten mulla ei ollut mitään muutakaan tekemistä niin taiteilin taas näitten kynsien kanssa, ja ihan kivat näistä tulikin!


Torstaiaamuna lähdin sitten kummitädin luo kaupunkiin ja aamupäivästä vaihdettiin muutama sana siinä ja sitten iltapäivällä menin Maaritin luo.

Ensin laulettiin Singstaria ja fiilisteltiin parhaitten partybiisien tahtiin ja juteltiin tuttuun tapaan syvällisiä juttuja ja katseltiin viime vuoden juhlien kuvia (haha, oli hauskoja otoksia välissä! :-D)Sitten päätettiin lähteä vähän ulos tuulettumaan, nimittäin mulla oli ihan törkeesti energiaa ja olisin varmaan jaksanu kävellä vaikka miten pitkälle. Nimittäin suurin osa ajasta oli mennyt siihen että nauroin ihan ihme jutuille ja poukkoilin ympäri asuntoa, joten sitten yhdessätuumin ajateltiin lähteä ulos purkamaan enimpiä virtoja. Lenkkeiltiinkin sitten semmoinen 4-5 kilsaa ja oli ihan mahtava sää! Aurinko paistoi, mutta tuuli oli vähän kylmä, joten piti vetää huppu tiukasti kiinni ettei pää jäädy :-)

Sen jälkeen kun päästiin takaisin Maaritin kämpille niin ei tosiaan ollut enää niin Duracellpupu-olo ja siinä sitten tajusin että mulla on ihan kamala nälkä :-D En ollut syönyt mitään koko päivänä kuin aamulla jonkun yhden paahtiksen. Maarit sitten siinä aikansa naureskeli että en sitte voinu sanoo sitä silloin kun oltiin siinä kaupan kohdalla! No, en minä älynnyt ajatella silloin että mulla olis nälkä.. :-D Okei, perus minä. Kuitenkin sitten jonkin ajan päästä saatiin aikaiseksi lähteä kauppaan linja-autolla (itseasiassa, ei sinne olisi ollut kuin parin-kolmen kilsan matka, mutta kun oli niin kylmä ilma niin ei sitten jaksettu vaivautua...)

Selvittiin siis sinne kauppaan sitten jonkin puolen tunnin päästä. Kanssamatkustajien ilmeet bussissa oli kyllä aika huvittavia kun hypättiin kyytiin ja jäätiin parin pysäkin jälkeen pois :-D
Meille ei ollu vielä selvää mitä me haluttiin syödä, joten pyörittiin siinä kaupassa sitten ja päädyttiin tortilloihin. Napattiin kyytiin ainekset ja selvittiin takaisin pysäkille ja kämpille. Siinä vaiheessa mun jalat oli jo aika kipeet kun käppäilin niillä leopardiunelmilla pitkin poikin. Anyway siis, kello oli siinä vaiheessa jo seittemän kun alettiin väsäämään sitä ruokaa.

Ei siinä muuten mitään, mutta kun en oo mikään paras ruuanlaittaja ja meinasin jo salaattia silputessani veistellä peukalon mukaan. Pieni säikähdys ja sitten Maarit laitto mut paistaa jauhelihan ettei vaan tarvihtis lähtee ompeluttamaan mitään paikkaa :-D Saatiin kuitenkin ruoka valmiiks ja tuli tosi hyvää! :-) Katottiin siinä sitten Salkkarit ja sen jälkeen menin sitten takaisin kummitädin luo.

Meidän illallinen! :-)
Perjantaiksi oltiin sitten sovittu vaikka minkälaista menoa kavereitten kanssa. Aamulla heräsin yheksän aikaan ja jostakin syystä puol tuntia meni siihen että yritin saada vaatteet päälle ja syötyä jotain. Kävelin vaan silmät ristissä pitkin asuntoo ja yritin saaha itteeni hereille. Jossain kymmenen aikaan sitten raahauduin bussipysäkille oottamaan seuraavaa linja-autoo joka menee keskustaan. Nähtiin Maaritin kanssa kaupungilla puoli yhdentoista jälkeen ja siinä menikin sitten tunti kun seuraava bussi tuli jolla mentiin salille, kun ei me osuttu mihinkään muuhun linkkiin :D

Jostain syystä salireeni ei oikein sujunu ja se meni sitten nauramiseks koko homma :-D Oltiin sellanen reilu tunti siellä ja oikeesti varmaan puoliunessa olin siellä kun kaapin avainkin jäi koko ajan jonnekkii.. Päätettiin sitten lähtee takasi kaupungille sillä oltiin sovittu että mennään illalla leffaan kahden meidän kaverin Tiian ja Veeran kanssa. Ei se linja-autoon lähteminenkään onnistunut ensimmäisellä kerralla kun myöhästyttiin pari minuuttia siitäkin autosta... :-D

Veera olikin jo kaupungilla kun tulimme takaisin noin yhden aikaan. Kierreltiin kauppoja ja minä tein ikkunaostoksia sillä rahat on (vähän) tiukilla. Neljän aikoihin Tiia pääsi töistä ja mentiin sitten Subwaylle syömään. Oli ihan mahtavaa nähdä kaikki parhaat kaverit kerralla! Siitä oli aikaa kun olin Tiiaa ja Veeraa nähny viimeksi. Naurettiin meidän aina yhtä viisaille jutuille, ja sitten seuraan liittyi vielä Maaritin toinen kaveri.

Mentiin siis kattomaan Pitch Perfect -leffa. Se alkoi varttia vaille kuusi ja kesti toista tuntia. Ainut mitä tiesin siitä etukäteen on että se on jonkintyyppinen musikaali, ja yllätyin iloisesti miten hyvä se oli! Oli kivaa kerrankin olla koko porukalla leffassa ja jäi sellainen olo, että vaikka joitakin kavereita näkee harvemmin, kuitenkin kun seuraavan kerran tavataan niin jutut ei kuitenkaan muutu minnekkään ja on aina yhtä kiva nähdä :-)

Siitä me sitten lähdettiin eri teille, olin takaisin kummitädin luona vähän jälkeen yhdeksän. Serkut oli iloisia ja minä myös, rakastan niitä pikkuisia!<3 En paljoa ehtinyt enää tehdä, katsoin telkkaria ja kävin tsekkaamassa Facebookin ja pelaamassa Candy Crushia (heh, oon päässy pari tasoa taas eteenpäin :-D) Nukkumaan selvisin vähän vailla kaksitoista.

Mun lempparipipo, jonka alle nää mun ihanan isot kuulokkeetkin mahtuu! ;-)

Tänään sitten käytiin mummilassa ja porukat haki mut kotiin. Siivottiin vähän ja olin Piitun kanssa ulkona. Ihana ilma oli tänäänkin, kyllä se talvi on nyt selätetty! Kevät on jo hyvää vauhtia käynnissä, ja eihän tässä ole kuin pari kuukautta kun on jo kesä. Kohta alkaa ne kovasti odotetut mopoiluilmatkin, kunhan saan mopon korjattua kuntoon niin pääsee ajelemaan.



En tiedä miksi odotan maanantaina kouluun lähtöä. Kello soi 5.40 ja koulu alkaa 8.10. Ehkäpä se on se kun näkee taas kavereita ja saa aikaan sitten jotai hyödyllistä. Taitaa olla neljä viikkoa koeviikkoon aikaa. Vois tsempata nyt tässä, mutta ei ole minkäänlaista motivaatiota oikein avata kirjoja jos ei ole pakko. Mutta salireeni on motivoinu mua, kesäkuntoon 2013! ;-) Ainakin yritys on hyvä, ei mulle ikinä mitään vatsalihaksia varmaan tuu mutta ainakin saan reenaamisesta hyvän mielen :-)

Tämmöisiä kuulumisia tällä kertaa, seuraavan postauksen aiheena minun rakkaat lemmikkini Piitu ja Ruu. Ja niin muuten, lukijat, antakaa kuulua itsestänne! :-) Jättäkää kommenttia, risuja & ruusuja, mielipiteitä tai toivomuksia. Piristäisi kummasti päivää ;-)

Take it easy! :-)

~ Viivi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mitä mielessä? Jätä kommentti! :)