sunnuntai 3. maaliskuuta 2013

Otan iisii, elämä on liian siistii

Hiihtoloma sitten alkoi :-) Ihan mahtavaa, oon tehny läksyt pois ja pari esseetä pitäisi kirjoittaa mutta ne ehtii kyllä. Muuten otan tosi rennosti lomaviikon, nukun pitkään enkä stressaa ylimääräisiä.

Perjantaina pidettiin hauskaa Maaritin kanssa ;-) Juteltiin taas kerran syvällisiä ja laulettiin ja tanssittiin, parhautta!<3 Muuta en tänä viikonloppuna oo oikein tehnytkään, tänään käytiin Piitun kanssa ulkona tsekkaamassa ihanaa säätä ja nyt sitten vaan otetaan iisisti ;-)

Tosiaan kuten sanottu, ulkona on ihana ilma, aurinko paistaa ja vaikka pakkasta onkin vaan 8 astetta, niin ei siellä kylmä ole. Piitu oli tosi innoissaan ja pistelikin menemään suurimman osan ajasta pallo suussa. Ja virtaa sillä koiralla riittää ihan vaikka muille jakaa, jos jotakuta kiinnostaa juoksuttaa tätä pientä keltaista niin saa ottaa yhteyttä ;-D



Voisko yhtään sulosempi olla? :3
Huomenna mä nukun pitkään. Ja rehellisesti sanottuna se tekee tosi hyvää. Oon ollu tosi väsyny koulun takia, ja kun päivät venyy 12 tuntisiks, ja kun on vasta viiden jälkeen kotona illalla, niin tuntuu ettei mulla muuta elämää oliskaa kuin lukio. Tälläkin hetkellä mun pitäs olla kirjottamassa ruotsin esseetä, koska en haluais jättää sitä ensi viikolle. En vaa jaksa ajatella sitä, ei kiinnosta pätkän vertaa. Mä haluaisin vaan huudattaa musiikkia täysillä ja reivata! :-D Mut yksi asia mua lohduttaa - kesä on tulossa. Koulu loppuu, ja jos hyvä tuuri käy niin mä pääsen kesätöihin. Aurinko paistais pitkin päivää ja olis lämmin mopoiluilma. Mä rakastan kesää<3

Mukavaa lomaa teille joilla se alkoi ja sitten ne jotka joutuvat lähtemään huomenna kouluun - kyllä te selviätte! :-) Asennoitumiskysymys, kun ollaan lomalla niin ei mietitä vaikeita, otetaan rennosti ja levätään. Mutta kun kouluunlähdön (tai te jotka käytte töissä!) aika tulee niin sitten tehdään taas ahkerasti hommia. Koulukaan ei ole ikuinen joten kannattaa tsempata se aika kun siellä käy :-)

Näihin kuviin ja tunnelmiin, mukavaa sunnuntainjatkoa! ;-)

Tsekidout! ;-)



~ Viivi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mitä mielessä? Jätä kommentti! :)