maanantai 22. huhtikuuta 2013

Kesä on tullut, ainakin melkein ;-)

Huomenta! :-)

Kello on vain vähän jälkeen yhdeksän, mutta oon ollu koululla jo tunnin. Ajattelin päivittää viikon tsemppauspostauksen, koska on niin kaunis aamu eikä maanantai tunnu juurikaan maanantailta. Aurinko paistaa ja on melko lämmintä, minähän sanoin että kyllä se kesä sieltä tulee! ;-) Ensimmäinen oppitunti alkaa vasta 9.40, joten mulla on aikaa tarkistaa tehtävät ja vaihtaa kuulumisia kavereiden kanssa. Mulla on tosi hyvä fiilis tästä viikosta, ja varsinkin nyt kun aurinko on alkanut paistaa enemmän.

Eilen pesin mankin ja Vespan. Manki oli vähän pahannäköinen ja likainen sen kaatumisen jäljiltä, mutta tuli tosi kiiltävä. Minun onnekseni manki säilyi ehjänä lukuunottamatta vääntynyttä taustapeiliä. Sen sijaan mun jalka on alkanut taas temppuilla enemmän ja enemmän, viime yö meni osittain valvoessa. Jospa pääsisin mahdollisimman nopeasti sinne lääkäriin, jotta voitaisiin varmistaa että luita ei ole poikki (tai sitten jos niitä on niin sitten saisi oikeanlaisen tuen.)

Tuli suhteellisen siisti kun pesin vahapesulla :-)
Niin ja sitten vielä yksi tosi hyvä kuva niiltä Maaritin synttäreiltä, missä on mun rakkaat ystävät<3

Kiitokset Henna, Tanja, Katariina, Maarit, Maria, Veera ja Anniina ihan huippupirskeistä!<3
Näissä tunnelmissa maanantaiaamu voi jatkua hyvillä mielin. Tämä oli tällainen hetken mielijohteesta kirjoitettu pikapostaus, haluan vaan toivottaa kaikille mukavaa viikkoa ja tsemppiä! Kohta vaihtuu jo toukokuuksi, näin se aika menee ;-)

~ Viivi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mitä mielessä? Jätä kommentti! :)