perjantai 26. huhtikuuta 2013

Mut aina kun sä puhut sitä etelää, se saa mun levikset repeemään

Hih morjes! :-)

Viikko on menny tosi nopeesti taas vaihteeksi. Meillä oli ihan huisin kivaa tyttöjen kanssa eilisissä lukiobileissä. Ensin menin kouluun 8.10-14.20, ja sit sen jälkeen käytiin myymässä pari lukiokirjaa Tanjan kanssa ja sitte menin käymään kummitädin luona. Meikkailin siinä ja söin ja sitte lähettiin tyttöjen kanssa bilettää. Oli oikeesti tosi hyvä meininki ja vieläpä tosi priimassa seurassa!<3 Alkuviikosta sain tietää että englanninkieliset vaihto-oppilas hakulomakkeet oli hyväksytty ja nyt vaan ootellessa lisätietoja. Toivon mukaan saisi jossain vaiheessa maakohtaista tietoa ja mahdollisesti jo jotain isäntäperhejuttujakin.

Laatuja laatuja iPad... :-D Mut siis näin pitkät mun kynnet on jo! :-) Tällä hetkellä petrolinsinistä kynsilakkaa, kuvassa vain kovetuslakkaa.
Kamala vaatekriisi.. Yhdet farkut on ratki, ja sitte muut mun farkut ei oo pillimallisia (no voi kamala :-D) ja haluaisin pitää niitä muitaki mutta jotenki tuntuu oudolta ku ne ei sitte oo samanlaiset kuin nuo minun lempifarkut. Sitten sattuikin hyvin tuo Sini Sabotage - Levikset repee -biisi tähän saumaan :-D Mut anyway mulla oli tosi kivat vaatteet eilen siellä partyissa, vaikka itse sanonkin ;-)



Päässä mulla on mun rairai-lasit, tykkään niistä tosi paljon! :-)
Tosiaan mulla oli tuo ihana leoparditoppi, mustat shortsit ja vähän paksummat mustat sukkahousut. Ja koska on kuitenkin vielä vähän viileää, niin musta bolero oli tosi jees. Sitten mulla on uudet beiget tennarit, tosi kevyet kävellä ja varsinkin nyt erittäin hyvät kun tuo jalka ei oo ihan vielä kunnossa. Ostin 1,95 € maksavat siniset sulkakorvakorut Seppälästä. Ensimmäiset tällaiset korvikset minulla, ja tykkään tosi paljon! :-) Näkyyvät tuossa kuvassa vähän. Meikkinä oli tumma smokey eye -tyyppinen ratkaisu, tosin mulla ei ollut puuteria mukana (hajamielisyyttä pelissä!) niin loppuyöstä alarajaukset oli vähän levinnyt. Mut se on sitä elämää, niin kuin sanotaan! ;-)

Huomenna suunnitelmissa ajaa Vespalla taas. Ei mulla oikein mitään suunnitelmia olekaan viikonlopulle, jos vaan sää sallii niin olen ulkona ja nautin keväästä. Tänään tosin pisti vähän raivostuttamaan tuossa iltapäivällä kun porukat oli vähän sitä mieltä että mä en voi lähteä vappuna kavereitten kanssa yhtään minnekään. Tuntuu vähän epäreilulta, kun kaikilla muilla on jotain suunnitelmia, ja itse sitten mädännyn täällä keskellä-ei-mitään. Ja tähän syynä siis se kun olen kuulemma viime aikoina ollut liikaa kylillä. Nyt kun minulla on oikea kaveriverkosto ja elämä kaiken kuran jälkeen, niin nyt sitten isketään jarrut pohjaan. Shit happens? I think so too.

Joka tapauksessa, tosi mukavaa viikonloppua kaikille! :-) Ottakaa iisii, ennen kuin huomaattekaan niin se on taas maanantai :-D NIIN! Muistakaa kuunnella Jontte Valosaaren uusi Haastaja -albumi. Siinä on aika törkeen kova plätty, mä rakastan!<3



~ Viivi

2 kommenttia:

Mitä mielessä? Jätä kommentti! :)