maanantai 23. syyskuuta 2013

Tästä mä tykkään

Heissan! :-)

Viime viikko oli taas vaihteeksi aikamoinen! Työpäivät meni nopeasti, kuten aina, mutta sitten perjantaina päätettiin taas repäistä tyttöjen kanssa. Hommattiin siis kuski ja lähdettiin Maaritin ja Veeran kanssa kiesille. Tuli kierrettyä Pielavesi, Iisalmi, Siilinjärvi ja Kuopio, ja loppujen lopuksi selvittiin takaisin 8 aikaan aamulla. Oli aika huisia kyllä viettää aikaa parhaitten ystävien kanssa ja tavattiin myös uusia kavereita :-)

Suunnittelin eilen mitä postaisin, ja päädyin siihen että kerron mitkä asiat mulle on lähellä sydäntä. Ihan vaan muutamia satunnaisia juttuja jotka nyt tulee mieleen.

1. Piitu ja Ruu

Totta kai mun lemmikit on mulle ihan älyttömän tärkeitä. Piitu on niin kiltti ja tottelevainen koira, että toista samanlaista saa etsiä. Tosin nyt on vähän epätietoisuutta ilmassa, sillä Piitulta poistettiin keskiviikkona jalasta kasvain, emmekä tiedä vielä onko se hyvän- vai pahanlaatuinen. Tuntuu pahalta, kun ei tiedä kuinka paljon yhteistä aikaa on vielä jäljellä. Nyt on kuitenkin tärkeää odotella tietoa, ja miettiä sitten uudestaan.


Piitu ja minä otettiin matsia tiistai-iltapäivällä :-)
Ruu on kaikessa erikoisuudessaan ihana lemmikki. Vaikka kilpikonnista ei niin paljoa tiedetäkään, ja luullaan että ne on hitaita, niin se on harhaluulo. Ruu liikkuu erittäin vikkelästi, eikä sitä oikein pysty jättämään vahtimatta minnekään. Konna on makee kaveri!


2. Musiikki

Musiikki on mulle kaikki kaikessa, mun tunteet ja ajatukset on suoraan luettavissa musasta mitä mä kuuntelen. Kerään aika ajoittain lempparibiisejä soittiksille ja kuuntelen yhtä soittista nonstoppina aina jonkun aikaa, kunnes on aika tehdä uusi. Kaikki kappaleet mitä kuuntelen, ovat tavalla tai toisella mulle erittäin tärkeitä, sillä kaikkiin biiseihin kiteytyy muistoja - halusinpa sitä tai en. Siksi voi olla tuskaisaa kuunnella kappaleita, joita olen kuunnellut, kun minulla on ollut paha olla. Näin tiivistettynä, ilman musaa mulla ei olis oikein mitään!

Top 10, satunnaisessa järjestyksessä:

3. Ystävät
 
Olen aika onnekas, kun voin sanoa että minulla on useampi hyvä ystävä. Kavereita nyt on toki enemmän, mutta luotettavia ystäviä vain muutama, jotka voi laskea kahden käden sormilla. Tänne en ole kovinkaan paljoa kirjoittanut menneisyydestäni, ja ehkäpä se aihe voi jäädä hautumaan vielä joksikin aikaa. Yläkouluaika oli yhtä tuskaa, ja en olisi selvinnyt siitä ilman ystäviä jotka tukivat minua. Voi olla, että jossain vaiheessa tulee vielä postaus aiheesta, mutta se nyt voi odottaa jonkin aikaa. Kiitos teille ystävät, kun olette pysyneet mukana! <3
 
Lopuksi 5 satunnaista asiaa, jotka tekevät minut iloiseksi
 
Kengät on mulle intohimon kohde. Siitä lähtien kun sain ensimmäiset korolliset kenkäni (en nyt kuolemaksenikaan muista minkä ikäinen olin) on kengät olleet mulle varmaan yksi suurimmista rahanviejistä. Eteisessä on tälläkin hetkellä varmaan 10 paria ballerinoja, tennareita, korkkareita, läpsykkäitä... Kenkiä kun ei koskaan voi olla liikaa, niin lista jatkuu kengillä, jotka olen työntänyt omaan kaappiini. Niihin on varmasti saatu yli 500 euroa kulumaan!
 
Tässä taitaa olla 13 paria kenkiä, eikä tässä vielä kaikki, sillä toisella talollamme on vielä talvisaappaita vaikka muille jakaa... :-D
Saunominen ikkuna auki. Ihan oikeasti, ei voi olla mitään parempaa, kuin heittää älyttömät löylyt ja avata sitten ikkuna. Ja kaiken kruunaa vielä se, jos ikkunasta näkyy järvelle (kuten meillä) :-D Ne on niitä hetkiä, jolloin ei mikään voisi olla paremmin, ja silloin kaikki turhanpäiväinen unohtuu.
 
Minttusuklaa. Kaikkihan sen tietää että oon ihan heikkona minttusuklaaseen, ja pikkuhiljaa olen alkanut päästä eroon siitä ärsyttävästi suklaahimosta. Mun kaveriksi pääsee aika helposti sillä, jos ostaa mulle pussin minttusuklaata (vitsi vitsi! :-D)

Okei, nyt meni kyllä vähän yli :-D
Australia. Tuntuu typerältä toistaa samaa päivästä toiseen, mutta kai se on ihan luonnollista odottaa reissua, kun se on kuitenkin aika iso muutos mun elämässä. On kai tarpeen kiittää kaikkia kavereita siitä, että ovat jaksaneet kuunnella tätä vaihtarihehkutusta jo jonkun tovin. Aussit odottaa, mutta vielä reilut neljä kuukautta aikaa, joten ne on pyhitetty ystäville.
 
Miehet. Okei, tokkopa tähän tarvitsee lisätä mitään muuta... ;-D
 
Miettikää, maanantai on jo melkein ohi! Sieltä se perjantai taas tulla viipottaa yhtä nopeasti kuin aina ennenkin :-)
 
~ Viivi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mitä mielessä? Jätä kommentti! :)