maanantai 3. kesäkuuta 2013

Ensimmäinen virallinen lomapäivä

Heissan lukijat! :-)

Miten on loma lähtenyt käyntiin? Kyllä kaikkien pitäisi saada lomailla näin ihanalla säällä, mutta te jotka olette töissä tai kesälukiossa, niin toivon mukaan tekin ehditte nauttia näistä ihanista ilmoista. Tänään olin iskän mukana töissä, ja sanonpahan vaan että oli aika lämmin, kun aurinko porotti mustaan autoon! Onneksi meidän autossa on tehokkaat tuulettimet, niin ei ihan kuitenkaan tukahduttavan kuuma ehtinyt tulla.

Aamusta käytiin varastolla ottamassa materiaalia asiakkaisiin ja sitten käytiin uudessa kiinalaisessa syömässä Kuopiossa, se taitaa olla Tulliportinkadulla keskustassa. Ladottiin sitten buffetista sen verran kuin lautaselle mahtui, ja oli tosi hyvää taas kerran. Kiinalainen on mun lempparia :-)

Sitten ajeltiin sen jälkeen Kaaville, sieltä Juankoskelle ja Muuruvedelle. Paikat oli tehokkaasti käyty ja selvittiin kotiin puoli neljän aikoihin. Väsytti ihan älyttömästi niin otin sitten pienet päikkärit, heräsin viiden maissa ja sitten se väsymys vasta iskikin :-D Nooh onneks on kesäloma ja voi nukkua ja tehdä mitä huvittaa milloin huvittaa :-)
 

Mä en tuu koskaan aikuistuu
En oo niin kuin muut, mä teen mitä haluun
Voin elää vanhakskin mutten muuttuu tuu
Enkä aatellu asettuu muotteihin
Ne ei kuulu mun elämän nuotteihin!

Huomenna menen mankilla mummilaan ja sitten Riikan kyydillä Kuopioon. Tarkoituksena on nähdä Maarittia, Tanjaa ja Heidiä, mutta katsotaan nyt miten myöhään menee. Skopalla ajan ainakin kaupungissa ihan sen takia että oppisin vähän edes liikennesääntöjä... :-D Minullahan on kyllä mopokortti mutta täällä maalla kun ajaa niin ei oikein joudu katsomaan muuta liikennettä (koska sitä ei ole :-D)

Piitu ja minä rantasaunalla viime viikonloppuna :3
Ylihuomenna sitten lähdetään tosiaan sinne Porvooseen kummitädin perheen ja asuntovaunun kera. Mukava päästä jonnekkin reissuun loman kunniaksi! Jos jollakulla on tietoa millaista on karavaanareitten elämä, niin pistäkää ihmeessä kertomuksia kommenttiboksiin. Se on nimittäin minun ensimmäinen reissuni asuntovaunun kanssa :-)

Mukavaa ja aurinkoista alkanutta viikkoa kaikille! :-)


~ Viivi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mitä mielessä? Jätä kommentti! :)