sunnuntai 2. kesäkuuta 2013

Kesäloma alkoi hymyillen

Tsau! :-)

Voitteko uskoa, että olen lomalla nyt? Minne hävisi mun ensimmäinen vuosi toisen asteen koulutuksessa...? :-D Aika meni kyllä vähän liian nopeasti, ihan kuin en olisi saanut aikaan yhtään mitään. Varmaan uusi koulu ja uudet ympyrät vaikuttivat aika paljon ajan kulumiseen. Mulla on ainakin ollut tosi kivaa uudessa koulussa uusien ystävien kanssa, unohtamatta tietenkään muita hyviä ystäviä. Ensi lukuvuotta en ehdikään olla kuin puolet, ja sitten Aussit kutsuu... Koska tämä on myös vaihtariblogi, pitää toki muistaa hehkuttaa myös lähtöä, vaikka siihen onkin vielä aikaa ;-)


Keskiviikkona kävin kampaajalla ja mun hiukset oli niin kuolleet, että ne oli pakko leikata "lyhyiksi". Ne siis on suhteellisen pituiset vielä vaikka ne nyt tuntuvatkin vähän lyhyiltä. Onpahan ainakin kevyttä hiusta näin kesän kunniaksi ;-D Ja väri on punaisen ruskea edelleen, tykkäänhän minä, ketä huijaan? :-D




 
Siinä muutamia juttuja jotka kertoo tavalla tai toisella minusta. Mulla on siis aikaa taiteilla tämmösiä kollaaseja koska L.O.M.A!  ;-)

Keskiviikkona olikin vapaapäivä ja silloin kävin siellä kampaajalla. Värjättiin äiskän kanssa molempien hiukset ja oli tosi ihana ilma, aurinko paistoi ja oli lämmintä. Torstaina sitten oli vain kahdet palautukset ja ne niistä sitten, en tehnyt mitään kummoisempaa. Perjantaina tosiaan kävin lopuissa palautuksissa ja lähin kotiin puoli 11 aikoihin kun en jaksanut jäädä oottamaan kahta tuntia kevätjuhlan alkua. Käytiin sen jälkeen mummolassa syömässä iskän kanssa, ja aloitettiin loma sitten aurinkoisissa merkeissä. Oli aika vaikea uskoa että nyt ihan oikeasti on koulu ohi ja ka oli jopa 7.1! Oon ihan tyytyväinen, koska lukiossa on oikeasti aika raskasta, ja siihen nähden että oon ottanu aika rennosti, niin sain hyviä numeroita. Ensi vuonna panostan enemmän, niin kuin aina... ;-D
 
 

Lauantaina ajoin Vespalla Kuopioon, ja vastoin ennakko-odotuksia onnistuin hyvin! Skopa kulki hyvin, eikä ajaminenkaan isommissa ympyröissä tuntunut niin kamalalta. Aurinko paistoi - niin kuin se on paistanut joka päivä - ja oli mukavan lämmin ilma ajaa, ja varsinkin kun tuuli vähän viilensi oloa. Iltapäivällä käytiin Riikan ja serkkujen kanssa biitsillä ottamassa arskaa ja sitten ajelin vähän kiekkaa. Oli kivaa! Illalla otettiin vaan ihan iisisti ja katsottiin telkkaria. Eli mulla oli astetta rauhallisemmat koulunpäättärit, mutta onneksi tässä on koko kesä aikaa mennä :-)
 
 
Sunnuntaina käytiin äiskän ja Riikan porukoiden kanssa serkkujen ukin syntymäpäivillä. Oli mukavaa, ja sen jälkeen äiti haki mut kotiin. Mun on jotenkin tosi vaikea ottaa rennosti kun koko ajan takaraivossa kuuluu ääni, joka käskee tekemään keskeneräisiä koulujuttuja. Mutta mitään ei tarvitse enää tehdä, nyt voi oikeasti hellittää ja unohtaa kouluduunit. Ensi viikolla olen näillä näkymin lähdössä Riikan poppoon kanssa Porvooseen vajaaksi viikoksi karavaanailemaan. Käydään Linnanmäellä Helsingissä, ja sehän tarkoittaa sitä, että nyt sitten ehjä kamera mukaan ja paljon kuvia postauksiin. Toki aion myös käydä kiertämässä kauppoja, ja tarvitsisinkin uudet shortsit kesää varten. En ole ikinä ollut asuntovaunulla missään pitemmällä reissulla, joten jää nähtäväksi mitä tästä tulee! Mutta avoimin mielin matkaan vaan :-)
 
 
Peace & love, it's summer now! :-)
 
~ Viivi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mitä mielessä? Jätä kommentti! :)