maanantai 17. kesäkuuta 2013

Muut tekee mitä osaa, mut mä teen mitä haluun!

Morjestaa! :-)

Mä oon ollu tosi hyvällä tuulella koko viime viikon, en tiiä onko se sitten tämä loma joka tekee vai mikä, mutta parempi näin kuin että itkettäisi :-D Keskiviikko meni suhteellisen iisisti, aamulla heräsin puoli 10, sitten siivoilin ja surffasin netissä. Kun iskä tuli kotiin, niin leikkasin ruohikon ja sitten ajettiin vähän Rhinolla. Tein aika hauskan havainnon, kun Rhinon laminoituun ohjeeseen oli kirjoitettu seuraavanlaisesti:


Tästä voidaan siis päätellä, että muut voi tehdä tosiaan vain sitä mitä osaa, luulisi että oikeinkirjoitus olisi kuitenkin hallussa, kun tuommoisia pitää kirjoitella.. Luokkaantuminen ja kä yttää :-D Taidan suositella alanvaihtoa :-D

Torstaina nukuin puoli 12, kuten myös perjantaina :-D En oikein tehnyt mitään kummoista näinä päivinä, vähän vain pikkuduunia kotona, siivoilua ja sen sellaista. Lomalla ei tarvitsekkaa tehdä mitään erikoista, ottaa vaan iisii ja kirjaimellisesti nukkua puoleenpäivään :-D

Lauantaina äiti herätti mut ennen kymmentä siivoamaan rantasaunan laatoituksia. Siivottiin siinä sitten jonkun aikaa, ja iskä laittoi minut saumaamaan loput kaakelit terassin puolelta. Ja itseasiassa tuli aika siistiä jälkeä, vaikka olin ensimmäistä kertaa saumaamassa. Iltapäivällä otettiin sitten vaan rennosti, ja grillattiin, vaikka vettä tulikin kuuroina. Univelka alkoi painaa pikkuhiljaa, sillä edellisenä yönä olin taas kävellyt unissani, ja heräsin aamulla eri vaatteet päällä kuin mitä olin illalla nukkumaan mennessäni laittanut... :-D Ja vaikka sitä ei uskoisi, niin unissakävely on pidemmän päälle aika uuvuttavaa, kun lepo on mennyt pitkin taloa laukkaamseen eikä rauhalliseen nukkumiseen  :-D Muutenkin unirytmi on ollut tosi sekaisin, valvon aina 1-2 ja herään tosiaankin vasta kahdentoista aikoihin. Päivät siis kuluvat vähän hukkaan.

Sunnuntaina jatkettiin saunan pesua ja hyvähän siitä sitten tuli. Iltapäivällä chillailin sitten siellä ja kattelin telkkaria, eli ihan siis perusoleilua. Lomalla on parasta kun ei ole mitään tiukkoja rutiineja, kunhan hommat hoitaa ajallaan niin muuten voi vaan heittää vapaalle. Oikeastaan oon ihan tyytyväinen että mulla on jotain tekemistä kotona, kun en kesätöitäkään saanut (pistää ärsyttämään!!) mutta ehtiihän niitä töitä tehdä sitten kun valmistuu. Ensi kesänä on vähän erilaiset kuviot, mutta sen näkee sitten mitä Australia antaa ;-)


Siinä on siis alustavat lähtö- ja paluupäivät. Pääsen siis pois talven keskeltä, ja takaisin tulen mahdollisesti juuri omina syntymäpäivinäni :-D Sillon siis se maaginen 18 vuoden raja menee rikki, ja ihan innolla odotan, miten se mun elämä siitä sitten repiää... Onhan tässä jo vähän suunniteltu, että kavereitten kanssa pistetään ranttaliksi, kun mä täytän 18. Oon nimittäin porukan nuorimpia, ja muut ehtii rellestää jo sen aikaa kun mä oon Ausseissa, mutta enköhän minäkin ehdi sitten kun tulen takaisin, ainakin uskon niin :-D


Juhannuksena ainakin näillä näkymin pidetään sitten Maaritin tupareita, mitähän siitäkin tulee... ;-D Kiva nähdä kavereita pitkästä aikaa kerralla, ja jutustella oikein kunnolla. Toivon mukaan säät sallii juhannuksen juhlijoita, sillä mikäs olisikaan mukavampaa kuin viettää aikaa ulkona.

Eilisessä Amazing Racen jaksossa seikkailtiin Australiassa, hauska sattuma eikös niin? Ehkä minäkin ensi vuonna... ;-)

Mukavaa ja aurinkoista alkanutta viikkoa kaikille!

~ Viivi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mitä mielessä? Jätä kommentti! :)