sunnuntai 21. heinäkuuta 2013

50 postausta täynnä

Tsaukkista! :-)

Oon ollu tosi ahkera tänään, aamulla heräsin kylläkin yhdentoista aikaan, mutta melkein heti sen jälkeen, kun iskä tuli kotiin, niin imuroin koko huushollin ja heittelin matot pihalle. Tuli siistiä ja sen jälkeen piti sitten lähteä leikkaamaan ruoho. Meillä on tosi iso piha, etu-, taka- ja vielä sivupihakin, niin siinä sitten vierähti kaksi tuntia. Työn raskaan raataja, ja vettäkin satoi niskaan!

Iskän kaveri oli antanut iskälle lakuja mukaan :-D
Nyt on kyllä aika väsynyt olo, mutta ei kyllä tekisi mieli mennä nukkumaan päikkäreitäkään, kun sitten ei saa nukuttua yöllä. En nyt tiedä, pitää varmaan syödä aamiaistakin, kun en ehtinyt edes syödä mitään, kun piti alkaa tehdä hommia. Minun piti kyllä alunperin mennä tänään mummilaan syömään lettuja, mutta kun ajattelin, että en ehdi mennä, niin nyt jäi sitten lettukestit minun osalta pitämättä. Onneksi mummi antoi eilen mukaan kanapaistia ja perunoita, niin nyt minun ei tarvitse tehdä muuta kuin lämmittää se ja syödä. Nami, se on lempiruokaani! <3

Näyttää mössöltä mutta maistuu taivaalliselle! Mummi tekee parasta kanakastiketta :-)
Lisää karkkeja mitä iskä toi....
Minttusuklaata (mun salainen pahe...)
Tämä on virallisesti 50. postaukseni! :-) Ehkäpä sen kunniaksi saataisiin pari uutta vakituista lukijaa? Tätä blogia saa ja olisi jopa suotavaa jakaa muillekin :-) Oikein mukavaa sunnuntaita ja alkavaa viikkoa kaikille! :-)

~ Viivi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mitä mielessä? Jätä kommentti! :)