tiistai 16. heinäkuuta 2013

Pientä huoneen järjestelyä

Morjesta!

Viimeiset pari päivää on mennyt huoneen järjestelyä tehtäessä. Ruun uusi, vähän isompi terraario on vienyt melkein koko seinän verran tilaa, ja sen myötä on joutunut sitten vähän improvisoimaan mihin sängyn, pöydän ja kirjahyllyn laittaa. No, monen pyörittelyn jälkeen ollaan saatu ne suurin piirtein oikeille paikoille, ja loppujen lopuksi suurimpana ongelmana oli sähköjohtojen virittely. Minun huone on suunniteltu vähän huonosti siinä suhteessa, että pistokkeita ei ole seinässä kuin kaksi, joihin molempiin saa kahdet johdot. Joten tästä johtuen joudun laittamaan kilometritolkulla jatkojohtojen jatkojohtoja. Ei hauskaa!

Huone keskeneräisenä ja Ruun uusi terraario! Se onkin vähän isompi kuin entinen, on siis tilaa juosta! Ja alla on mun "polar bear from my backyard", jääkarhukaveri :-)
Muuta en oikein ole ehtinyt tekemäänkään koko alkuviikosta... Kyllä se vie aikaa tuommoinen huoneen laittaminen vaikka sitä ei aluksi uskoisikaan, kuitenkin kyseessä on suhteellisen pieni huone. Loppujen lopuksi olen tyytyväinen lopputulokseen! :-)


Enää kuukausi lomaa jäljellä! Tosin mitä nopeampaa aika nyt kuluu, sitä lähempänä olen koko ajan Australiaa... En ole oikeastaan muuta ehtinytkään miettimään nyt moneen päivään, haluaisin vaan päästä pois Suomesta sinne auringon alle. Ei minulla siis ole Suomea vastaan mitään, mutta olen vain niin utealias ja innoissani lähdöstä, että oikeastaan se vie kaikki ajatukseni. Olen siis päättänyt tehdä Australia-postauksen, jossa kerron vaihtariksi lähtemisestä ja vähän muutakin faktaa. Sitä siis tulossa parin päivän sisään! Huh, että olenkin huojentunut nyt, kun kaikki on saatu järjestykseen ja voin ottaa iisii ;-D

Toivottavasti teilläkin on alkanut viikko yhtä hyvin kuin minulla. Siispä rentouttavaa viikkoa kaikille! :-)


~ Viivi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mitä mielessä? Jätä kommentti! :)