lauantai 15. joulukuuta 2012

Laatuaikaa parhaimmillaan

On jo pimeää vaikka kello ei ole vielä edes viittä. Onneksi tulin kotiin pari tuntia sitten, ja nyt voin ottaa ihan iisisti eikä tarvitse stressata mistään. Lähdin torstaiaamuna kouluun kahdeksaan ja koulun jälkeen tapasin hyvän ystäväni Maaritin kaupungilla. Oltiin suunniteltu että käydään katsomassa paljon kritiikkiä saanut Nightmare - Painajainen merellä, joka tunnetaan paremmin Salkkarit -elokuvana. No, ei se mikään kauhuleffa ollu mutta komediana ihan hauska! :-) Sen jälkeen mentiin Maaritin luokse yöksi. Maarit antoi mulle vanhoja vaatteitaan ja tätä minä kutsun kierrätykseksi parhaimmillaan!

Perjantaiaamuna kun mulla alkoi koulu vasta 10, menin sitten Maaritin kanssa pariksi tunniksi pintakäsittelyyn. Maarit neuvoi mulle miten tapetteja irrotellaan seinistä, ja se oli oikeesti tosi vaikeeta saada ne kaikki tapetit pois, mutta oli se myös hauskaa! Mukavaa vaihtelua käydä välillä kattomassa millasta opiskelu muilla aloilla on, ja kun sitten menin kopikselle kymmeneksi, tuntui kyllä aika tylsältä vaan istua ja tehdä muistiinpanoja yritystoiminnan perusasioista. No, ehkä minä kuitenkin pärjään paremmin kopiksessa kuin pintakäsittelyssä. :-)

Tämännäköinen seinä oli alussa..

..ja tällainen siitä tuli! Ennen kuin lähdin takaisin niin saatiin koko seinä siistittyä!
Iltapäivällä lähdettiin sitten shoppailemaan Maaritin kanssa, mutta en tällä kertaa ostanut mitään. Olen yrittänyt säästää rahaa, joten ylimääräiset ostokset saa nyt jäädä. Olen kyllä toivonut jo jonkin aikaa uutta hajuvettä, Lacosten Touch of Pinkiä, mutta minulla ei ole juuri nyt varaa ostaa sitä, mutta ehkä ensi keväänä voisin ostaa sen sitten, kun olen saanut tarpeeksi rahaa säästöön. Tykkään hajuvesistä tosi paljon, ja niitä löytyykin useampia hyllystä. Eniten olen tainnut käyttää Naomi Campbellin hajuvettä, kuva alla!

Kuva Googlesta: http://www.shopping4net.fi/Kauneudenhoito/Naisille/Parfyymit/Eau-de-toilette/Naomi-Campbell-Eau-de-toilette.htm

Perjantai-iltana menin sitten kummitätini perheen luo yöksi, ja tulin tänään kotiin. Mukavaa viettää aikaa tärkeitten ihmisten kanssa, ja on tosi rentouttavaa vaan jutella niitä näitä eikä tarvitse huolehtia mistään. Huomenna olen kotona ja varmaan leikitän koiraa ulkona. Rakastan rauhallista oleilua, kun minnekkään ei ole kiire eikä tarvitse huolehtia mistään kouluasioista. Loppuun laitan kuvan minusta ja rakkaasta Piitu-koirastani, ja sen myötä toivotan teille lukijoille oikein mukavaa ja rentouttavaa viikonloppua!

~ Viivi


Rakkaus!<3



Koiria on monia, muttei toista kaltaistasi!<3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mitä mielessä? Jätä kommentti! :)